Toca(d)et

Tot roda i pot rodar malament. Ahir mirava al cinema una pel·li que ratllava l’horror, i va i ve l’angoixa vital, la de pensar en la mort, i que no hi ha res més enllà i que desapareguem i que desapareixen o ho faran en el futur tots els que estime, i que eixe moment vindrà i clar, jo allí en el cine mirant Matt Damon imbecil·litzat, quatre euros per una pel·li en un congelador, però què pots fer-hi, si només fan cinema cada mes, i al pit un pes perquè ara o d’ací uns anys, o demà moriré i morireu. Per sort vingué o intervalo i em vaig fer per primera volta un tallaet amb conyac. El pes al pit baixà fins als peus i vaig vore els meus companys com acceptables. A la pel·li no li poguí fer res.

L’home que em va servir el tocadet era molt simpàtic, i es preocupà perquè tornara a entrar al cinema abans que em perdera una altra escena memorable.

Tot roda i pot rodar malament. La tendinitis no ha deixat que l’altre dolor dels genolls desapareguera, i el conflicte d’on viure i com reiniciar l’estada ací en una altra casa continua. Faial està sota una boira espessa ara, i la factura de la llum anirà pujada este mes perquè les mantes no substitueixen cap calentador elèctric. A més, tot el dia amb la tele engegada -són així, ací- i amb els ordinadors. Jo per salvar-me (ja sabeu, per seguir amb el drama vital). I el treball, sorpresa, no és com esperava. Una ha de fer pactes amb els desitjos i les esperances… esperes, projeccions.

I en el fons, per no saber resoldre estes coses, va passant el temps de ràbia, i la ràbia, com a tots, no em deixa pensar en res més. Ni en escriure.

Anuncis

Deixa un comentari

