How to avoid everything

Com evitar el conflicte: agafar un llibre i entrar en l’habitació, tancar la porta, posar música o el calefactor a tota hòstia -fa fred, com si fora Yerseke al pis. Oblidar els genolls i la falta d’alguna cosa que encara no sé dir. Si sorgeix algun dubte, no pensar. Com evitar el conflicte: anar a beure, òbviament. Hi ha un gintònic especial, o gin do mar, i jo hui bevent-lo creia que ja m’havia fet llop de mar i mirava els noruegs del veler, aprenents de mariners, amb ullets. O Peter’s m’he dit, el bar on deixen notes per si de cas algú farà el trajecte que volem, com si hi haguera alguna cosa clara, trajectes de mar o camins, serà el meu bar, encara que siga turístic, els cambrers antipàtics i el menjar car. Té banderetes i cartes, què més vull. Ah i mapes. Lloc que podria ser de llops de mar si no fora per l’olor a clixé.

Com evitar el conflicte: riure molt, no pensar. No pensar en l’ètica, clar -que jo vaig anar a un col·legi religiós i mira la meua ètica me la conec ja, però la dels altres sempre em sorprèn. Que quines coses, tu, has de sentir. Evite el conflicte mirant tumblr i llegint articles feministes. I de ciència. I posant-me Silvio, At Versaris, Orxata, Pj Harvey.

Com evitar el conflicte: digues moltes vegades conflicte, cansat. Estigues pensant tota l’estona en ell, en el que diries, i després, esgotada, calla. Evita el conflicte amb la justícia poètica, els odis minúsculs que han de matar, el silenci. Evita el conflicte evitant les persones del conflicte, evitant les situacions on hauries de parlar.

Calla, llig, no obrigues la boca. Però deixa, per sota el llençol de la quotidianitat i l’amabilitat, el xicotet odi, les xicotetes faltes. S’ha de notar, que no saps mentir, que només calles. La bateria està baixa, digues només, al conflicte, un fins demà.

 

Anuncis

Una resposta a “How to avoid everything

Deixa un comentari

