Big blind, 1

Veges tu, ací estic vora les sis de la matinada aguantant perquè tinc interès en veure un desenllaç del que no estic segura de formar-ne part. Veig com s’allarga el final i em pose la línia en l’agulla del rellotge a les sis per marxar: a la tercera copa de vi que s’ompliga, me’n vaig que no hi estic convidada.

Però la tercera copa no es plena i descanse. A les sis, un dels que no haurien de formar part d’esta escena, que el vi hauria de ser per a dos aquesta nit, diu que efectivament són les sis i demà, o siga dissabte, farà bon dia. Desxifre els senyals i continue igual de cega, big blind, aposte una nit sense dormir sense saber quines cartes tinc.

Avui Pico nevat i una ressaca sense ball.

Una resposta a “Big blind, 1

  1. Retroenllaç: Big blind, 2 | Azures

Deixa un comentari

