València: La Filmoteca

T’explique, ara fan el Cinema Jove però després continuarem amb la Filmoteca de sempre, jo te done els dos programes. Mira, mira, mira si estic ja farta, que faig el que vull, i te regale dues entrades dobles. Estes les has dur i te valen per dues entrades, no són entrades directament. Si véns sola, no vull dir que siga probable que vingues sola, ja m’entens, te poden donar dos entrades per a pel·lícules diferents, les que tu vulgues, ho has de mirar. Ella, la que t’ha parlat abans no sap res, si està a la taquilla, duc vuit anys ací, per què ha de vindre a dir si hi ha o no hi ha projeccions normals? Jo no venc entrades, jo informe ella que venga les entrades. Mira esta xica, que me sona molt però no l’ubique, ha vingut a presentar la pel·lícula Estocolm i ha marxat ja. Vénen als col·loquis i se’n van. Mireu, i al concert podeu vindre, al concert que fan ara, perquè clar, no anava cara a l’aire, el restaurant. És car, però vos podeu fer una coca-cola i quedar-vos i sentir-los. No és obligatori sopar, és que la gent creu que és obligatori i clar, no entren. Vint euros el menú, són cinc plats, que podeu demanar un menú i compartir-lo, perquè menjar tant? O deixar plats sense tocar? Mira ja ve a molestar el jefe a la xica que està fent la promoció del restaurant. Que pesats són. Jo estic ací des de les quatre i són les dos de la matinada, podria quedar-me a fer-me un cubata però el que vull és fer-me un cubata en casa, al sofà. El que és bonic és la terrassa de l’Ateneu. Jo no hauria de fer publicitat, però fins a la figa. Ací, amb tots els vells que vénen, com puc lligar? Bé, vells i els “intel·lectuals”, en vuit anys no he vist cap home que pague la pena, vuit anys, jo li dic al jefe, per l’amor de Déu, posa’m al Principal, que són jóvens els que hi treballen, no ací que tots coixegen. I tu has sentit l’olor d’alguns dels que vénen? Mira, entre l’olor i que ja m’ha tocat cridar tres voltes a l’ambulància… Algun dia hauré de posar jo mateixa la sonda. I se’m dormen. És que molts estan sols. I alguns són més pesats, intenten lligar amb mi sempre, però si podria ser la seua neta, senyor. Estic fins a la figa, per què no em posaran en el Principal?

Anuncis

3 respostes a “València: La Filmoteca

  1. No havia llegit la teua resposta al comentari. Igual ja és tard. Si estaràs més dies. envia’m un correu. Per cert, espere no figurar a la llista dels “iaios” de la Filmoteca!

    1. Ja estic per ací, Vicent. Tenim més dies que llonganisses! Haha, tu no eres iaio i de tota manera això ho deia la xica que treballa ahí, molt xarraora! Ja t’escric i quedem, ne tinc de ganes 🙂

Deixa un comentari

