La revenja

—Aleshores el veus?

—Sí, sí, els divendres fem el vermut junts…

—I com et va amb Tomàs? Tot bé?

—Bé, sí…

—Era molt maco, eh, Fernando també… El Xino… ja canviava la cosa, un imbècil!

—Haha, dona, no digues això…

—Aleshores et va bé?

—Mmm, doncs no ho sé, els dos a l’atur. Ara jo m’he quedat una llibreria al poble…

—Ah sí? Avant, no?

—Avant sí, què hi farem!

—Fes-me un favor, quan veges al Xino comenta-li que m’has vist al gimnàs i que estic molt bé, hahaha!

—Ha! No et preocupes, ho faré!

—Tu exagera-ho, digues que estic molt bona. Mira’m, estes mamelles no són operades, eh! I cap senyal de cel·lulitis. El greix a ratlla, a ratlla sempre!

—Fernando està solter, per si t’interessa…

—Oh, doncs no està malament saber-ho. Però tu digues al Xino això, eh. Que em conserve bé. Fou un cabró! I jo estava enamoradíssima…

—No te preocupes, insistiré molt i exageraré…Encara que tu, per a l’edat que tens, estàs molt bé!

Anuncis

Deixa un comentari

