Vaig entrar i no en vaig veure. Cap perxa per posar la borsa, com sempre. El pestell de la porta trencat. El terra brut, vaig patir per si apareixia una panderola embogida. Acabava d’engolir una torrada, la millor de la meua vida, i ara, la idea fugaç de l’insecte em féu estremir-me.

A veure com ho feia. Amb una mà sostenia la porta, amb l’altra m’abaixí el pantaló i m’apartava les bragues per no esguitar-les, les cuixes enlaire (corria un ventijol, hi havia una finestra oberta que donava al pati interior) i la borsa penjant-me del coll. I enlluernada, la panderola aturada davant meua. Els insectes que volen van cap a la llum, encara que siga elèctrica, i moren cremats. Desorientats, donant tombs al voltant d’un sol fals, acaben per caure esgotats i escalfats. El ventre cap a la foscor sempre, eixa és la norma.

Vaig acabar de pixar però vaig pensar que si em movia, la panderola també es mouria i que amb aquesta posició no tenia res a fer. Vindria directa cap als meus peus i s’hi enganxaria. Després, hauria de soltar les bragues o la porta i trencar un tros de paper de vàter i enxampar la panderola abans que em pujara fins al coll. Així que, quan ja em feien mal les cuixes d’estar ajupida, vaig començar a moure’m lentament. Primer, estirí la mà que apartaven les bragues i agafí un tros de paper. Amb l’altra mà, encara sostenia la porta. La panderola immòbil semblava que seguia els meus passos per si feia cap error. La borsa començava a pesar-me i notava com el meu coll s’arquejava massa, després tindria molèsties. Amb la mateixa mà, m’apugí els pantalons, i una vegada dreta, ja deixí oberta la porta. Després, cremallera passada i borsa al muscle. Peguí un salt xicotet just per salvar la panderola, que en eixe moment començà una carrera cega. No vaig veure on s’amagà. Em rentí les mans i isquí del bany.

Anuncis

Deixa un comentari

