El recital

—I tancava els ulls!

—Com? Mentre recitava?

—Sí, mentre recitava l’altra, una dona que duia el cabell punk. Duia una camisa de flors, els pantalons de lli amples, i posava cara d’intens mentre l’altra cridava oh, sí, la lluna, la flor! L’imaginava amb la mateixa cara escoltant la llista de la compra…

—Però això és perquè te’l follares!

—Sí, bé, però això és perquè el conec més…

—Et va recitar quan acabàreu?

—Au, jo em vaig girar de costat i em fiu la dormida… ell havia encés el llum i agafat un llibre de la tauleta de nit. L’endemà vaig dotorejar… i al calaix tenia un grapat de llibres, tots seus, clar, i un grapat de condons.

Deixa un comentari

